No 10.01.2022 klientu apkalpošana klātienē notiks pēc iepriekšēja pieraksta

10.01.2022

Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 infekcijas izplatības dēļ, no 2022. gada 10. janvāra “Clean R” klientu apkalpošana klātienē tiek nodrošināta tikai pēc iepriekšēja pieraksta.

Aicinām klientus pēc iespējas aktuālos jautājumus par atkritumu apsaimniekošanu risināt pašapkalpošanās portālā mans.cleanr.lv vai rakstot uz [email protected]. Taču, ja jautājuma sekmīgai virzībai nepieciešama tikšanās klātienē, tad iepriekš ir jāpiesaka klātienes apmeklējums. To var ērti un viegli pieteikt pašapkalpošanās portālā mans.cleanr.lv vai rakstot uz [email protected], vai zvanot pa tālruni 67111001.

Piesakot vizīti, lūdzam ņemt vērā “Clean R” klientu apkalpošanas centra darba laiku.

Rīgā, Vietalvas ielā 5 klientu apkalpošanas centra darba laiks:

Katru darba dienu no plkst. 8.00 līdz 17.00 

Rīgā, Mellužu ielā 17 un Jūrmalā, Fabrikas ielā 11 klientu apkalpošanas centra darba laiks:

Otrdienās no plkst. 08.30 līdz 17.00 (pārtraukums no plkst. 12.00 līdz 12.30)
Ceturtdienās no plkst. 8.30 līdz 17.00 (pārtraukums no plkst. 12.00 līdz 12.30)

Svarīgi! Klienti tiek apkalpoti tikai pēc iepriekšēja pieraksta un ierodoties apkalpošanas centrā klientam ir obligāti jāuzrāda derīgs Covid-19 sertifikāts un jālieto sejas aizsargmaska!

Aktuālāko informāciju par “Clean R” pakalpojumu pieejamību sniegsim www.cleanr.lv/clean-r mājaslapā.

Rūpējoties par sabiedrības veselību, pateicamies par Jūsu sapratni!