Par mums

Clean R ar vairāk kā 1300 darbiniekiem, plašāko reģionā pieejamo vides pakalpojumu klāstu un 40 000 klientu ir vides pakalpojumu nozares līderis Latvijā. Kopš 2014. gada Clean R ir 100% Latvijas kapitāla kompānija. 2015. gadā uzņēmums strādāja ar 20,7 miljonu apgrozījumu un 1,7 miljonu peļņu. Clean R piedāvā gandrīz 40 pakalpojumus tādās pamatdarbības jomās kā atkritumu apsaimniekošana, privāto un publisko īpašumu uzturēšana, tostarp telpu un ēkām piegulošo teritoriju uzkopšana, labiekārtošana, kā arī ceļu un koplietošanas teritoriju tīrīšana.

Vēsture

2016. janvāris

Clean R pārņem daļu uzņēmuma Vides pakalpojumu grupa, stiprinot savas pozīcijas būvgružu apsaimniekošanas, teritoriju un ceļu tīrīšanas, kā arī atkritumu šķirošanas pakalpojumu jomās.

2015. aprīlis

Konkurences padome atļauj Clean R un Vides pakalpojumu grupa daļēju apvienošanu, nosakot, ka, lai nepieļautu kaitējumu konkurencei sadzīves atkritumu savākšanas pakalpojumu tirgū, Clean R netiek pievienota tā Vides pakalpojumu grupa biznesa daļa, kas nodarbojas ar sadzīves atkritumu savākšanu.

2014. maijs

Uzņēmums kļūst par 100 % Latvijas kapitāla kompāniju, to iegādājās uzņēmējs G.Kokorevičs.

2005.

Uzņēmums iegādājas telpu uzkopšanas uzņēmumu Perfect99 un īpašumu apsaimniekošanas kompāniju Evus, sperot pirmos soļus īpašumu uzturēšanas pakalpojumu sniegšanā.

2004.

Uzņēmumu pilnībā iegādājās Somijas atkritumu vides pakalpojumu uzņēmums Lassila&Tikanoja.

1990.

Uzņēmumu privatizē Aleksandrs Kņazevs, un tam tiek dots nosaukums HoeticA.

1944.

Uzņēmums dibināts kā Rīgas pilsētas Labiekārtošanas pārvaldes autotransporta uzņēmums ar mērķi nodrošināt atkritumu savākšanu un transportēšanu, kā arī vides uzkopšanu.


 

Darbības principi

Rūpes par vidi

  • Rūpes par Jūsu vides tīrību un sakoptību ir stabila un droša sadarbības partnera rokās, jo mēs esam savas nozares līderis.

  • Mēs ik dienas kļūstam videi draudzīgāki.

 

Profesionalitāte un labi organizēti procesi 

  • Mēs stingri pieturamies pie godīgas komercprakses principiem, tādēļ mūsu piedāvājums nekad neliks jums vilties!
  • Savu darbu mēs organizējam atbilstoši labās prakses standartiem, ko apliecina arī iegūtie sertifikāti.
  • Mūsu iepirkumu sistēma ir caurspīdīga, pārskatāma un efektīva.
  • Neparedzētiem gadījumiem, esam veikuši savas darbības civiltiesisko apdrošināšanu.

 

Iepirkumi

SIA CleanR iepirkumi tiek organizēti Mercell elektroniskajā iepirkumu sistēmā. Šobrīd aktuālos iepirkumus atradīsiet CleanR iepirkumi

 

Pieredze un kvalitāte

  • Jūs varam būt droši, ka finanšu līdzekļi, kurus izmantojat mūsu pakalpojumu apmaksai, tiek izlietoti maksimāli lietderīgi – mūsu pieredze un zināšanas ļauj darbus organizēt iespējami efektīvi.
  • Jūs apkalpos, iespējams, labākie darbinieki nozarē, jo efektīva darba organizācija un racionāla darba laika plānošana mums ļauj maksāt stabilas un konkurētspējīgas algas, vienlaikus nodrošinot sociālās garantijas saviem darbiniekiem.
  • Darba veikšanai mēs izmantojam jaunākās paaudzes profesionālās iekārtas un līdzekļus, mūsu autoparks ir viens no drošākajiem, jaunākajiem nozarē
  • Mēs vienmēr uzklausīsim Jūsu vērtējumu, viedokli un priekšlikumus vēl labākai sadarbībai.
  • Mūsu pieredze ļauj sniegt pakalpojumus atbilstoši pārtikas ražošanas, būvniecības un citu nozaru specifiskajiem kritērijiem un prasībām, un ievērojot spēkā esošos normatīvos aktus.

 

Autoparks

Mūsu autoparks ir viens no drošākajiem un jaunākajiem nozarē. Atkritumu automašīnām, kas paredzētas Jūrmalas pilsētas atkritumu svēršanas pakalpojuma nodrošināšanai, SIA „Latvijas nacionālais metroloģijas centrs” ir izsniedzis sertifikātu par automātisko svaru atsevišķu preču svēršanai, kas uzstādīti uz transportlīdzekļa atbilstību.

Komanda

Jānis Leimanis
Valdes priekšsēdētājs

Guntars Levics
Valdes loceklis / Atkritumu šķirošanas departamenta vadītājs

Sanita Lazdāne
Valdes locekle / Juridiskā departamenta vadītāja

Valerijs Stankevičs
Atkritumu apsaimniekošanas departamenta vadītājs

Liene Rumpane
Klientu attiecību departamenta vadītāja

Valters Sala
Finanšu un kontroles departamenta vadītājs

Ģirts Baltrums
Teritoriju un telpu uzkopšanas departamenta vadītājs

Elita Tīlīte
Personāla un administrācijas departamenta vadītāja

Kristīne Klāvsone
Kvalitātes Auditors

Rinalds Ambots
Informācijas tehnoloģiju departamenta vadītājs

Arnis Bilzens
Tehniskā departamenta vadītājs

Clean R piedāvā darba iespējas uzņēmuma administrācijā, teritoriju un telpu uzkopšanas, atkritumu šķirošanas un apsaimniekošanas jomā gan Rīgā, gan Latvijas reģionos.

Ja aktuālo vakanču klāstā neatrodat sev vēlamo, aizpildiet šo pieteikuma formu, un mēs ar Jums sazināsimies, tiklīdz uzņēmumā būs atbrīvojusies Jums piemērota vakance.

Pievienojieties mūsu kolektīvam, un Jūsu ikdienas darbs palīdzēs padarīt mūsu Latviju par zaļāku un tīrāku valsti.

* Aizpildot un iesniedzot pieteikuma formu, Jūs apliecināt, ka piekrītat savu datu apstrādei un uzglabāšanai uzņēmumā Clean R.

Clean R saviem darbiniekiem nodrošina:

  • darba vietu iespējami tuvu dzīvesvietai vai mācību vietai;
  • elastīgu darba laiku, ko var apvienot ar citu darbu, mācībām vai ģimeni;
  • stabilu un regulāru atalgojumu, sociālās garantijas;
  • atbalstu lojālajiem darbiniekiem pēc pārbaudes laika - dāvanas, prēmijas, pabalstus, apdrošināšanu, kopīgus svētkus un iesaisti uzņēmuma izaugsmē;
  • ievadapmācības un profesionālās pilnveides iespējas.
Darba iespējas

Pienākumi:

  • Aktīva jauno klientu piesaiste  Latvijā, sadarbība ar esošajiem klientiem;
  • Piedāvājuma sagatavošanu klientam, uzņēmuma piedāvātā pakalpojumu aktīva pārdošana;
  • CRM datu bāzes aizpildīšana;

 

Prasības:

  • Vēlama iepriekšēja darba pieredze aktīvā pārdošanā;
  • Mērķtiecīga, uz sasniegumiem orientēta personība, ar prasmēm kontaktu veidošanā;
  • Labas datora lietotāja prasmes (MS Word, MS Excel, PowerPoint);
  • Augstākā izglītība;
  • Teicamas latviešu, krievu un, vēlams,  angļu valodas zināšanas;
  • B kategorijas auto vadītāja apliecība.

Saviem darbiniekiem nodrošinām:

  • Stabilu darbu augošā uzņēmumā;
  • Apmācības programmu, saistītu ar uzņēmuma specifiku un piedāvāto pakalpojumu klāstu;
  • Motivējošu apmaksas sistēmu, atbilstoši padarītā darba rezultātam;
  • Darba nepieciešamo aprīkojumu, apmaksātus mobilā telefona izdevumus;
  • Mūsdienīgus darba apstākļus pozitīvā un saliedētā komandā.

Darba vieta:

Vietalvas iela 5, Rīga

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “Pārdošanas pārdošanas proejkta vadītājs/ a” lūdzam sūtīt uz e-pastu:personals@cleanr.lvlīdz 29.05.2018. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju klātienē.

Pienākumi:

  • Izstrādāt, uzturēt un vadīt Uzkopšanas departamenta mācību sistēmu; 
  • Patstāvīgi pilnveidot  apmācību programmas un atbilstošās rokasgrāmatas; 
  • Plānot un organizēt uzkopšanas standarta ievērošanas, metožu pielietošanas, funkcionalitātes un laika patēriņa auditus;
  • Organizēt un veikt jauno telpu uzkopšanas darbinieku apmācību, testēšanu;
  • Piedalīties jauno objektu uzsākšanā, plānošanā, pirmo funkcionalitātes auditu veikšana;
  • Uzkopšanas kvalitātes kontroles veikšana pie klientiem;
  • Reklamāciju izskatīšana, sazināšanās ar klientu un pēckontrole.

Prasības:

  • labas komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • labas MS Office lietotāja prasmes;
  • labas latviešu un krievu valodu zināšanas;
  • autovadītāja apliecību – B kategorija.

Saviem darbiniekiem nodrošinām:

  • vērtīgu pieredzi dinamiskā darba vidē;
  • iespēju profesionāli pilnveidoties;
  • motivējošu atalgojumu atbilstoši darba rezultātiem;
  • veselības apdrošināšanu pēc veiksmīgi izturēta pārbaudes laika.

Darba vieta:

Vietalvas iela 5, Rīga

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “Mācību speciālists” lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@cleanr.lv. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju klātienē.

Pienākumi:

  • ikdienas lietvedības nodrošināšana atbilstoši normatīvo dokumentu prasībām;
  • veikt ienākošo rēķinu sadalīšanu pa izmaksu centriem;
  • sagatavot datus un izrakstīt rēķinus klientiem par namu apsaimniekošanu, komunicēt ar klientiem, kā arī uzturēt klientu datus un papildināt tos;
  • sagatavot pieņemšanas-nodošanas aktus par paveiktajiem uzkopšanas darbiem;
  • sagatavot vēstules klientiem par izmaiņām līgumā;
  • sagatavot atbildes uz ienākušajām reklamācijām;
  • sagatavot atskaites par maršrutiem un kontrolēt vieglo transportlīdzekļu ceļazīmes;
  • piedalīties jaunās līgumu un grāmatvedības uzskaites sistēmas ieviešanas projektā;
  • lietišķo tikšanos, sapulču koordinēšana un organizēšana;
  • asistēšana departamenta vadītājam un atbalsta sniegšana kolēģiem ikdienas darba procesā.

Prasības:

  • obligāta iepriekšējā darba pieredze administratīvajā amatā;
  • amatam atbilstoša izglītība;
  • teicamas saskarsmes spējas, iniciatīva un sadarbības prasmes;
  • precizitāte, augsta atbildības sajūta un organizatoriskās prasmes;
  • motivācija apgūt jaunas prasmes un zināšanas;
  • izcilas latviešu, angļu valodas zināšanas, krievu valoda sarunvalodas līmenī;
  • teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office).

Saviem darbiniekiem nodrošinām:

  • vērtīgu pieredzi dinamiskā darba vidē;
  • iespēju profesionāli pilnveidoties un iegūt vērtīgu darba pieredzi;
  • stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • veselības apdrošināšanu pēc veiksmīgi izturēta pārbaudes laika.

Darba vieta:

Vietalvas iela 5, Rīga

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “TTUD asistents/-e” lūdzam sūtīt uz e-pastu : personals@cleanr.lv līdz 03.06.2018. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju klātienē.

Pienākumi:

  • veikt dažādu datu un procesu analīzi, kas saistīti ar dažāda veida atkritumu apsaimniekošanu;
  • sagatavot regulāros datu pārskatus un ārkārtas pieprasījumus;
  • sekot līdzi LR likumdošanas izmaiņām saistībā ar atkritumu apsaimniekošanu un veikt labojumus procesos un dokumentācijā;
  • veicināt ar dažāda veida atkritumu apsaimniekošanu saistīto projektu ieviešanu, uzraudzību un uzturēšanu;
  • sadarbība ar uzraugošajām institūcijām, nepieciešamo atļauju un licenču darbības apjomu un termiņu iekšējā un ārēja kontrole;
  • sagatavot ikdienas darba uzdevumus, ceļazīmes un citu nepieciešamos dokumentus autovadītājiem darba pienākumu veikšanai; 
  • organizēt specializēto kravu un atkritumu izvešanas pakalpojumu sniegšanu klientiem;
  • apstrādāt saņemtos pieteikumus un sūdzības, organizēt nepieciešamās darbības saskaņā ar uzņēmumā noteikto kārtību;
  • risināt ar pakalpojuma sniegšanu saistītās nestandarta situācijas;
  • sastādīt darba grafikus pakļautībā esošajiem darbiniekiem - autovadītājiem, kā arī nepieciešamības gadījumā veikt korekcijas tajos;
  • analizēt un kontrolēt dienas darba uzdevumu izpildi, rezultātus un statusu;
  • nodrošināt datu un informācijas apmaiņu starp izpildes personālu un atbalsta struktūrvienībām;
  • apstrādāt pavaddokumentus, kuri apliecina pakalpojumu veikšanu un ar to saistīto informāciju;
  • sagatavot un nodot informāciju rēķinu izstādīšanai atbilstoši uzņēmumā noteiktajai kārtībai.

Prasības:

  • dabiska spēja redzēt tendences un saskatīt likumsakarības, analizēt un izdarīt pamatotus secinājumus, kā arī, prezentēt tos;
  • atbilstoša izglītība loģistikas vai vides jomā;
  • vēlama vismaz 2 gadu pieredze atkritumu apsaimniekošanas nozarē, metālu apstrādes vai citā, līdzīgā nozarē, maršrutu plānošanā un darbinieku vadīšanā;
  • vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar BRAPUS un Microsoft Navision sistēmu;
    izcilas  MS Excel lietotāja prasmes;
  • spēja strādāt dinamiskā vidē, izvirzīt sev prioritātes un patstāvīgi organizēt savu darbu;
  • spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
  • labas latviešu un krievu valodas zināšanas.

Saviem darbiniekiem nodrošinām:

  • vērtīgu pieredzi dinamiskā darba vidē;
  • iespēju profesionāli pilnveidoties un iegūt vērtīgu darba pieredzi;
  • stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.
  • veselības apdrošināšanu pēc veiksmīgi izturēta pārbaudes laika.

Darba vieta:

Vietalvas iela 5, Rīga

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “Vadītāja asistents” lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@cleanr.lv. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju klātienē.

Pienākumi:

  • veikt datu sakārtošanu, labošanu  un ievadi uzskaites programmā;
  • piedalīties jaunās uzskaites programmas ieviešanā un testēšanā.

Prasības:

  • izglītība grāmatvedības un finanšu sfērā (var būt iesākta);
  • vēlama pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites sistēmu Navision;
  • vēlama pieredze programmatūras ieviešanā uzņēmumā;
  • augsta atbildības sajūta un precizitāte;
  • centīgums, pieklājība, izpalīdzība un vēlme sadarboties.

Saviem darbiniekiem nodrošinām:

  • vērtīgu pieredzi dinamiskā darba vidē;
  • iespēju profesionāli pilnveidoties;
  • stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.

Darba vieta:

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “Uzskaitvedis/-e” lūdzam sūtīt uz e-pastu:personals@cleanr.lv.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju klātienē.

Pienākumi:

  • vadīt uzticēto transporta līdzekli un atbildēt par tā pareizu un drošu ekspluatāciju;
  • organizēt vai veikt atkritumu konteineru iekraušanu un izkraušanu automašīnā;
  • fiksēt uzņēmumā noteiktajā kārtībā informāciju par situācijām, kas kavē atkritumu savākšanu;
  • aizpildīt ceļazīmes un citus dokumentus saskaņā ar uzņēmumā noteikto kārtību.

Prasības:

  • “C” kategorijas autovadītāja apliecība (95. kods);
  • vēlme darīt videi un sabiedrībai derīgu darbu;
  • augsta atbildības sajūta;
  • pieklājība un vēlme sadarboties.

Saviem darbiniekiem nodrošinām:

  • regulāru un stabilu atalgojumu;
  • sociālās garantijas;
  • veselības apdrošināšanu pēc veiksmīgi izturēta pārbaudes laika;
  • darba vietu tuvu dzīvesvietai;
  • apmācības darbu uzsākot.

Darba vieta:

Pienākumi:

•nodrošināt tehniski pareizu kravas automašīnu un papildus aprīkojuma diagnostiku un remontu;

•veikt kvalitatīvus kravas automašīnu remonta un apkopes darbus saskaņā ar uzņēmuma kvalitātes standartiem;

•veikt riteņu un riepu montāžu un remontu.

Prasības:

•ar ne mazāk kā 5 gadu praktiska darba pieredzi kravas automašīnu remontu veikšanā (pieredze un zināšanas hidraulikas jomā tiks uzskatītas par priekšrocību);

•zināšanām par automašīnu tehnisko uzbūvi, remontiem un apkopes procesiem;

•prasmi patstāvīgi lietot servisa darbu iekārtas;

•augstu pienākuma un atbildības izjūtu, precizitāti, teicamām sadarbības spējām.

Saviem darbiniekiem nodrošinām:

•pilnu darba slodzi saskaņā ar maiņu grafiku;

•vērtīgu pieredzi dinamiskā darba vidē;

•apmācības un izaugsmes iespējas;

•stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;

•veselības apdrošināšanu pēc veiksmīgi izturēta pārbaudes laika.

Darba vieta:

Vietalvas iela 5, Rīga

Darba laiks: 7.00 -19.00 (slīdošais grafiks 2/2)

Pienākumi:

  • veikt atkritumu konteineru iekraušanu un izkraušanu automašīnā;
  • novietot atkritumu konteinerus tiem paredzētajās vietās;
  • savākt iekraušanas procesā nokritušos atkritumus.

Prasības:

  • vēlme darīt videi un sabiedrībai derīgu darbu;
  • augsta atbildības sajūta;
  • pieklājība un vēlme sadarboties.

Saviem darbiniekiem nodrošinām:

  • stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • pilnu darba slodzi saskaņā ar maiņu grafiku;
  • izaugsmes iespējas un pārkvalificēšanos;
  • veselības apdrošināšanu pēc veiksmīgi izturēta pārbaudes laika.

Darba vieta:

Pienākumi:

  • veikt dažādu loģistikas datu un procesu analīzi, kas saistīti ar atkritumu un būvgružu apsaimniekošanu;
  • sagatavot regulāros datu pārskatus un ārkārtas pieprasījumus;
  • veikt datu kvalitātes analīzi un uzlabošanas pasākumu izstrādi un ieviešanu;
  • veikt uzņēmuma produktu un pakalpojumu pašizmaksas aprēķinus un cenu kalkulāciju piedāvājumus sadarbības partneriem;

  • analizēt loģistikas maršrutu izpildi un veikt to kvalitatīvo analīzi;

  • veicināt ar atkritumu un būvgružu apsaimniekošanu saistīto projektu ieviešanu, uzraudzību un uzturēšanu.

Prasības:

  • dabiska spēja redzēt tendences un saskatīt likumsakarības, analizēt un izdarīt pamatotus secinājumus, kā arī, prezentēt tos;

  • atbilstoša izglītība loģistikas, finanšu vai ekonomikas jomā;

  • iepriekšēja darba pieredze datu vai biznesa analītiķa darbā ar loģistiku saistītā uzņēmumā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar Microsoft Navision sistēmu;
  • izcilas  MS Excel lietotāja prasmes;
  • spēja strādāt dinamiskā vidē, izvirzīt sev prioritātes un patstāvīgi organizēt savu darbu;
  • spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību.

Saviem darbiniekiem nodrošinām:

  • vērtīgu pieredzi dinamiskā darba vidē;
  • iespēju profesionāli pilnveidoties un iegūt vērtīgu darba pieredzi;
  • stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • veselības apdrošināšanu pēc veiksmīgi izturēta pārbaudes laika.

Darba vieta:

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “Loģistikas datu analītiķis” lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@cleanr.lv. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju klātienē.

Pienākumi:

  • veikt telpu tīrīšanu un uzkopšanu saskaņā ar objekta uzkopšanas programmu;
  • sagatavot un uzturēt darba kārtībā nepieciešamo inventāru;
  • pieteikt nepieciešamo uzkopšanas līdzekļu un inventāra pasūtīšanu.

Prasības:

  • vēlme darīt videi un sabiedrībai derīgu darbu;
  • augsta atbildības sajūta un centīgums;
  • pieklājība un vēlme sadarboties.

Saviem darbiniekiem nodrošinām:

  • regulāru un stabilu atalgojumu;
  • sociālās garantijas;
  • darba vietu tuvu dzīvesvietai;
  • elastīgu darba laiku;
  • apmācības darbu uzsākot.

Darba vieta:

Darba vieta tuvu Jūsu dzīvesvietai.

Pienākumi:

  • veikt teritorijas tīrīšanu un uzkopšanu saskaņā ar objekta uzkopšanas programmu atbilstoši sezonai;
  • sagatavot un uzturēt darba kārtībā attiecīgajai sezonai nepieciešamo inventāru.

Prasības:

  • vēlme darīt videi un sabiedrībai derīgu darbu;
  • augsta atbildības sajūta un centīgums;
  • pieklājība un vēlme sadarboties.

Saviem darbiniekiem nodrošinām:

  • regulāru un stabilu atalgojumu;
  • sociālās garantijas;
  • darba vietu tuvu dzīvesvietai;
  • elastīgu darba laiku;
  • apmācības darbu uzsākot.

Darba vieta:

Darba vieta tuvu Jūsu dzīvesvietai.

Iepirkumi

Tenders

SIA Clean R izsludina atklātu iepirkumu par Dabasgāzes piegādi.

SIA Clean R announces a public procurement for natural gas supply.

Piedāvājuma iesniegšanas termiņš Offer deadline
Noslēdzies / Closed

SIA Clean R izsludina atklātu iepirkumu par servera iegādi un tā apkalpošanu.

SIA Clean R announces a public procurement for the purchase and servicing of the server

Piedāvājuma iesniegšanas termiņš Offer deadline
Noslēdzies / Closed