Distances līgums

Lielgabarītu konteineru (LK) transportēšanas un nomas pakalpojuma pasūtīšanas un pirkšanas distances līgums

spēkā ar: 19.09.2025.

DEFINĪCIJAS
Līgums – Lielgabarītu konteineru (LK) transportēšanas un nomas pakalpojuma pasūtīšanas un pirkšanas distances līgums, kas nosaka vietnē https://cleanr.lv/verso/ (turpmāk – Vietne), telefoniski +371 67130000, +371 29805880 vai e-pastā [email protected] (viss kopā turpmāk – Distances saziņas līdzekļi) veiktās attālinātās (distances) pakalpojumu pasūtīšanas un pirkšanas kārtību un vienlaikus nosaka Pasūtītāja un Pakalpojuma sniedzēja pienākumus un tiesības,  Pakalpojuma sniedzēja piedāvāto Pakalpojumu iegādes un apmaksas noteikumus, Pakalpojumu nodrošināšanas procedūru, Pušu atbildību, kā arī regulē citus ar Pakalpojumu pieteikšanu un pirkšanu saistītos jautājumus.
Pakalpojums – Lielgabarītu konteineru (turpmāk – LK) transportēšana un nodošana Pasūtītāja bezatlīdzības lietošanā, kā arī LK noma (ja LK lietošanas termiņš pārsniedz 1.4.1./1.4.2. punktā norādīto termiņu), ko Pakalpojuma sniedzējs (kā īpašnieks) ar Distances saziņas līdzekļu starpniecību piedāvā iegādāties par tā noteiktām cenām https://cleanr.lv/verso/cenradis. Pakalpojuma sastāvs atkarīgs no Pasūtītāja Distances saziņas līdzekļos sniegtās informācijas, bet var ietvert (bet ne tikai): izvēlētā LK transportēšanas izmaksas norādītā adresē (zona), LK nomas maksu (ja pārsniedz 1.4.1./1.4.2. norādīto termiņu) un atkritumu noglabāšanu. Pakalpojums uzskatāms par sniegtu, kad LK novietots Pasūtītāja norādītajā adresē.
Pakalpojuma cena – summa, kura veidojas, ņemot vērā izvelēto Pakalpojumu un var saturēt šādas pozīcijas (ja attiecas): izvēlētā LK transportēšanas izmaksas norādītā adresē (zona), LK nomas maksu (ja pārsniedz 1.4.1./1.4.2. punktā norādīto termiņu) un atkritumu noglabāšanu pēc apjoma.
MK noteikumi – Ministru kabineta noteikumi Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”, kuri piemērojami, ja Pasūtītājs kā Patērētājs izmanto Vietni/telefonu/e-pastu, lai pieteiktu un iegādātos Pakalpojumu.
Darījums – līgums starp Pasūtītāju un Pakalpojuma sniedzēju par Pakalpojuma pasūtīšanu un pirkšanu, kas noslēgts neklātienē, izmantojot Distances saziņas līdzekļus. Darījums skaitās noslēgts brīdī, kad Pasūtītājs ir veicis Pakalpojuma apmaksu un tā tika ieskaitīta Pakalpojuma sniedzēja bankas norēķinu kontā;
Pakalpojuma sniedzējs – SIA “CleanR Verso”, reģistrācijas Nr. 40203387162, juridiskā adrese: Vietalvas iela 5, Rīga, LV-1009, bankas konts LV57HABA0551053917217, tel.: +371 67130000, +371 29805880, e-pasts: [email protected].
Pasūtītājs  – 18 gadu vecumu sasniegusi fiziska persona vai fiziska persona, kura veic saimniecisku darbību, vai juridiska persona, kas noslēdz Darījumu gala patēriņam, pamatojoties uz Līgumu.
Puses – Pasūtītājs un Pakalpojuma sniedzējs kopā.
Patērētājs – Pasūtītājs – fiziska persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot Pakalpojumu.
Pasūtījums – Pasūtītāja izteikts piedāvājums no Pakalpojuma sniedzēja iegādāties Pakalpojumu Pasūtītāja noteiktā apjomā.
MK noteikumi – Ministru kabineta noteikumi Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”, kuri piemērojami, ja Pasūtītājs kā Patērētājs, izmantojot Distances saziņas līdzekļus, lai saņemtu Pakalpojumu.
 
1. LĪGUMA PRIEKŠMETS
1.1. Pakalpojuma sniedzējs ar Distances saziņas līdzekļu starpniecību pārdod, un Pasūtītājs no Pakalpojuma sniedzēja pērk Pakalpojumu par Pakalpojuma sniedzēja noteiktajām cenām.
1.2. Šis Līgums tiek piemērots, slēdzot Darījumus starp Pusēm par Pakalpojumu.
1.3. Pirms Pakalpojuma pasūtīšanas Pasūtītājam Vietnē ir jāizlasa Līgums. Veicot Pasūtījumu Vietnē, Pasūtītājs  apliecina (ieliec ķeksi), ka ir iepazinies ar Līgumu (atsakoties to darīt, Pasūtījuma pabeigšana un Pakalpojumu pasūtīšana/pirkšana nav iespējama); Veicot pasūtījumu telefoniski vai e-pastā, Pasūtītājam tiek nosūtīts rēķins, kurā ir norāde (links) uz Līgumu, kā arī atzīme, ka veicot rēķina apmaksu Pasūtītājs apliecina, ka piekrīt Līguma noteikumiem. Apstiprinot savu piekrišanu šim Līgumam, Pasūtītājs ir atbildīgs par Līgumā ietverto nosacījumu izpildīšanu.
1.4.Pakalpojuma cena tiek norādīta avansa rēķinā.
1.4.1. 4–8,5 m³ LK var atrasties pie Pasūtītāja līdz 14 dienām bez maksas. Par katru nākamo dienu tiek piemērota nomas maksa: 5,00 EUR (bez PVN) dienā.
1.4.2. 15–40 m³ LK var atrasties pie Pasūtītāja līdz 7 dienām bez maksas. Par katru nākamo dienu tiek piemērota nomas maksa : 10,00 EUR (bez PVN) dienā.
1.4.3.  Ja LK novietošana vai savākšana, Pasūtītāja vainas dēļ, kavējas ilgāk nekā 20 minūtes, Pasūtītājam ir pienākums apmaksāt transporta izmantošanu: Kravas automašīna – 58,70 EUR/h (bez PVN).
1.5. Pasūtītājs kā Patērētājs, piekrītot šī Līguma noteikumiem, apliecina, ka viņš zaudēs atteikuma tiesības no dienas, kad Pakalpojums  būs pilnībā izpildīts.
 
2. PAKALPOJUMA PASŪTĪŠANA TELEFONISKI UN/VAI E-PASTĀ
2.1.     Pasūtītājs var sazināties ar Pakalpojuma sniedzēju telefoniski un/vai e-pastā ar lūgumu sniegt Pakalpojumu, ņemot vērā Pasūtītāja norādītās vajadzības (LK apjoms, piegādes adrese, periods, kontaktinformācija (telefons, e-pasts), fiziskai personai: vārds/uzvārds, personas kods /uzņēmumam: nosaukums, reģistrācijas numurs).
2.2.     Pakalpojuma sniedzējs izveido avansa rēķinu un nosūta to uz Pasūtītāja e-pastu, (rēķins nesatur rekvizītu “paraksts” un tiek pamatots ar noslēgto Darījumu).
 
3.     PAKALPOJUMA PASŪTĪŠANA VIETNĒ
3.1.    Pasūtītājs Vietnē izvēlās LK apjomu, piegādes adresi, periodu, norāda kontaktinformāciju (telefons, e-pasts), fiziskai personai: vārds/uzvārds, personas kods /uzņēmumam: firma, reģistrācijas numurs, juridiskā adrese.
3.2.     Pakalpojuma sniedzējs izveido avansa rēķinu un nosūta to uz Pasūtītāja e-pastu, (rēķins nesatur rekvizītu “paraksts” un tiek pamatots ar noslēgto Darījumu).
 
4. DARĪJUMA NOSLĒGŠANAS KĀRTĪBA
4.1.     Darījums skaitās noslēgts brīdī, kad Pasūtītājs ir veicis Pakalpojuma apmaksu un tā tika ieskaitīta Pakalpojuma sniedzēja bankas norēķinu kontā.
 
5. PAKALPOJUMA IZPILDE
5.1. Pakalpojuma sniedzējs pamatojoties uz Pasūtītāja veikto Pasūtījumu ar Distances saziņas līdzekļu starpniecību, veic nepieciešamā Pakalpojuma izpildi.
5.2. Pasūtījumus Vietnē vai e-pastā Pasūtītājs var veikt 24 stundas diennaktī. Pasūtījumus telefoniski Pasūtītājs var veikt 8:00 līdz 17:00.  Pasūtījumi tiek apstrādāti darba dienās no plkst. 8:00 līdz 16:30.
5.3. Darba dienās līdz plkst. 15:00 saņemtie Pasūtījumi tiek apstrādāti tajā pašā dienā; pēc plkst. 16:00 un brīvdienās saņemtie – nākamajā darba dienā.
5.4. Pēc Pakalpojuma pasūtīšanas (ievērojot arī 1.3. punktā noteikto) Pasūtītājam uz e-pastu tiek nosūtīts avansa rēķins.
5.5. Pasūtītājs veic apmaksu priekšapmaksas veidā, ar bankas pārskaitījumu, apmaksājot Pakalpojuma sniedzēja elektroniski izsniegto avansa rēķinu.
5.6. Avansa rēķins ir jāapmaksā ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā no tā nosūtīšanas uz Pasūtītāja e-pastu.
5.7. Pakalpojums tiek sniegts tikai pēc avansa rēķina apmaksas saņemšanas. Pēc apmaksas Pasūtītājam elektroniski (uz e-pastu) tiek nosūtīts gala rēķins.
5.8. Pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs anulēt Pasūtījumu, ja apmaksa netiek veikta 3 (trīs) darba dienu laikā.
5.9. Ja Pasūtījuma izpilde nav iespējama Pasūtītāja vainas (Pasūtītājs ir norādījis nepareizu adresi, adresē Pasūtītājs vai tā pārstāvis nav sastopams un/vai ar viņu nav iespējams sazināties, adresei nevar piekļūt u.c.) vai no Pakalpojuma sniedzēja neatkarīgu apstākļu dēļ, samaksātā nauda par nesniegto Pakalpojumu (atņemot transporta izdevumus, kas norādīti cenu lapā) tiek atmaksāta uz Pasūtītāja kontu 30 (trīsdesmit) dienu laikā, pamatojoties uz Pasūtītāja rakstveida (e-pastā)  iesniegumu.
5.10. Pakalpojuma sniegšanas laiks var tikt kavēts neparedzētu un no Pakalpojuma sniedzēja neatkarīgu apstākļu dēļ (piemēram, bet ne tikai: ceļu satiksmes apstākļu un/vai tehnisku iemeslu ietekmē), par to nekavējoties informējot Pasūtītāju telefoniski.
5.11. Pakalpojuma izpilde tiek nodrošināta darba dienās laika posmā no 8.00 līdz 19.00, brīvdienās vai svētku dienās, iepriekš Pusēm par to vienojoties.
5.12.LK novietošana pie Pasūtītāja un izvešana no Pasūtītāja tiek apstiprināta ar abpusēji parakstītu pieņemšanas–nodošanas aktu.
5.13. LK drīkst ievietot: betonu, dzelzsbetonu, asfaltbetonu, ķieģeļus dakstiņus, flīzes, kārniņus, akmeņus/šķembu, finieri, saplāksni, skaidu plātnes, koka durvis un logu rāmji, palodzes, OSB, koka paletes, koka iepakojums, saivas, koksnes skaidas (BIG BAG vai cukura maisos), koka būvkonstrukcijas ar/ bez metāla piejaukuma (naglas, eņģes, skavas), metālu, keramikas maisījumus (podi, izlietnes) un dažādus plastmasas sakausējumus, gofras, plastmasas un metāla caurules, linoleju, gāzbetonu, keramzītu, reģipsi, visa veida jumtu segumus (t. sk. šindeļus, ruberoīdu un bituma saturošos materiālus un citus, izņemot azbestu), Fibo blokus, kartona un plēves iepakojumu, siltinājuma materiālus- šlagu, sendvičpaneļus, akmens vati, stikla vati, minerālvati un putuplastu, koku zarus ar lapām, ar grunts, smilts un zemes piemaisījumu.
5.14. LK nedrīkst ievietot: apdegušu koku, celmus, izdedžus/pelnus, riepas, elektrotehniku, akumulatorus, luminiscētas spuldzes, LED lampas, mazu vai lielu elektrotehniku un bīstamos atkritumus (dažādas krāsas un lakas, šķīdinātājus, eļļas, skābes un vielas, kas satur dzīvsudrabu vai azbestu)[1] un to iepakojumus. Maksimāli atļautais 5% piemaisījums- stikls, sadzīves atkritumi, tekstila atkritumi un BIO atkritumi (pļautu zāli, koku lapas, bojātus dārzeņus un augļus).
5.15. Pakalpojuma sniedzējs var atteikt LK izvešanu, ja kopējā masa pārsniedz:
4 t – 4 m³ un 5,5 m³ LK;
8 t – 7 m³, 8,5 m³, 10 m³ LK;
12 t – 15 m³, 20 m³, 35 m³, 40 m³ LK.
 
6. ĪPAŠUMTIESĪBAS UZ LK IEVIETOTIEM ATKRITUMIEM
6.1. Visi atkritumi LK no brīža, kad Pakalpojuma sniedzējs izved LK no Pasūtītāja norādītās adreses, kļūst par Pakalpojuma sniedzēja īpašumu.
6.2. Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības šos atkritumus šķirot, pārstrādāt vai citādi izmantot peļņas gūšanai, ievērojot Latvijas Republikas normatīvos aktus.

7. PAKALPOJUMA CENA UN APMAKSAS KĀRTĪBA
7.1. Pakalpojuma cena tiek norādīta avansa rēķinā vai Vietnē pirms maksājuma veikšanas.
7.2. Pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs bez iepriekšēja brīdinājuma un saskaņošanas ar Pasūtītāju mainīt cenu lapu. Šādas izmaiņas neattiecas uz Pakalpojumu, kurš jau atrodas izpildes procesā un/vai pieteikts pirms šādu izmaiņu veikšanas.
7.3. Par LK pasūtīšanu Pasūtītājs var norēķināties ar bankas pārskaitījumu uz Pakalpojuma sniedzēja bankas norēķinu kontu, kas norādīts Pasūtītājam uz e-pastu nosūtamā avansa rēķinā.
7.4. Pakalpojuma sniedzējs sāk pildīt Pasūtījumu, kad Pakalpojuma sniedzējs saņem informāciju par Pasūtījuma apmaksu, proti, ienākušajiem naudas līdzekļiem Pakalpojuma sniedzēja bankas norēķinu kontā.
7.5. Ja apmaksātais Pakalpojums neatbilst izvestajiem atkritumiem, tad Pakalpojuma sniedzējs veic  pārrēķinu un attiecīgu rēķinu nosūta Pasūtītājam norādīto e-pasta adresi.
 
8. PUŠU TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
8.1. Pakalpojuma sniedzēja pienākumi izriet no un Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, šī Līguma. Pakalpojuma sniedzējs apstiprina, ka Pakalpojuma kvalitāte atbilst Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām.
8.2. Pakalpojuma sniedzējam ir arī visas tās tiesības, kuras izriet no Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un šī Līguma, tajā skaitā Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības aprēķināt un izstādīt Pasūtītājam papildus nomas maksu un/vai līgumsodu un/vai papildus izdevumus atbilstoši šajā Līgumā pielīgtajai kārtībai (arī gadījumā, ja LK ir ievietots neatbilstošs atkritumu sastāvs).
8.3.Pasūtītājam ir saistoši pienākumi, kas izriet no Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem no Līguma, tajā skaitā Pasūtītājam ir šādi pienākumi:
8.3.1. Vietnē/telefoniski/e-pastā sniegt tikai pareizu un pilnīgu informāciju;
8.3.2. nodrošināt LK novietošanai vietu/pieejamību/piekļuvi un pēc iespējas samazināt risku bojāt apkārtni (piemēram, bruģi, zālienu);
8.3.2.1. uzņemties atbildību par šādas vietas atbilstību LK novietošanai un transporta spējai piekļūt norādītai vietai neradot bojājumus apkārtējai videi un/vai objektiem;
8.3.3. nepārvietot vai nepārvadāt LK;
8.3.4. nepieļaut atkritumu dedzināšanu LK;
8.3.5. nesabojāt un nepārkrāsot LK;
8.3.6. ievērot LK tilpuma un svara ierobežojumus (piepildīt LK ar tādu aprēķinu, lai būvniecības atkritumi nesniedzas pāri  augšmalām);
8.3.7. godīgi un pareizi izmantot Vietni, nekaitēt tās darbam vai stabilai darbībai. Ja Pasūtītājs neievēro šo saistību, Pakalpojuma sniedzējam ir tiesības bez iepriekšēja brīdinājuma ierobežot, apstādināt (izbeigt) Pasūtītāja iespēju izmantot Vietni un Pakalpojuma sniedzējs neatbild ne par kādiem ar to saistītiem Pasūtītāja zaudējumiem;
8.3.8. atgriezt LK Pakalpojuma sniedzējam savlaicīgi saskaņā ar Distances saziņas līdzekļos pielīgto Pakalpojuma termiņu. Gadījumā, ja LK netiek atgriezts laikā, Pasūtītājam ir pienākums samaksāt Pakalpojuma sniedzējam papildu nomas maksu;
8.3.9. nodrošināt atļauju un/vai saskaņot ar pārvaldnieku un/vai pašvaldības iestādi LK novietošanas vietu, ņemot vērā Pasūtītājam nepieciešamo Pakalpojumu;
8.3.10. atgriezt LK Pakalpojuma sniedzējam bez bojājumiem. Gadījumā, ja LK bojāts (piemēram, apzīmēts, salauzts, iebuktēts, transformēts, bet ne tikai) , Pasūtītājam ir pienākums samaksāt Pakalpojuma sniedzējam līgumsodu 10 % apmērā no Pakalpojuma cenas 14 (četrpadsmit) dienu laikā no brīža, kad Pakalpojuma sniedzējam kļuva zināms, ka LK  ir bojāts. Līgumsoda samaksa neatbrīvo Pasūtītāju no  zaudējumu atlīdzināšanas, ja šādi Pakalpojuma sniedzējam radušies šādas Pasūtītāja rīcības dēļ;
8.3.11. samaksāt Pakalpojuma sniedzējam Pakalpojuma cenu, kā arī papildus nomas maksu un/vai izdevumus atbilstoši Līguma 1.4. punktam, kā arī līgumsodu, ja tāds tiek aprēķināts,  veicot pārskaitījumu uz Pakalpojuma sniedzēja norādīto bankas norēķinu kontu.
8.4. Pasūtītājam ir visas tās tiesības, kuras izriet no Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem un šī Līguma.
8.4.1. Pasūtītājs tiesīgs saņemt konsultāciju, zvanot Pakalpojuma sniedzējam pa tālruni +371 67130000, +371 29805880, ja rodas neskaidrība par LK izmēru un atkritumu svaru.
                  
9. ATBILDĪBA
9.1.Pasūtītājs atbild par Pasūtījuma izpildei nepieciešamo datu pareizību (ieskaitot, bet ne tikai, informāciju par LK novietošanas vietu un nodrošina piekļuvi tai).
9.2. Pasūtītājs ir materiāli atbildīgs par LK saglabāšanu un, ja tas tiek bojāts, atlīdzina Pakalpojuma sniedzējam nodarītos zaudējumus.
9.3. Pakalpojuma sniedzējs neatbild par veikta Pakalpojuma trūkumiem, kuri radušies nepilnīgas, nepatiesas Pasūtītāja nodotās informācijas rezultātā, kurus Pakalpojuma sniedzējs neparedzēja un nevarēja paredzēt.
9.4. Ja Pakalpojuma sniedzēja darbinieks uzstādot LK ir nodarījis zaudējumus Pasūtītāja adresē, akts par konstatētajiem bojājumiem ir sastādāms nekavējoši, klāt esot abu Pušu pārstāvjiem. Pasūtītāja vienpusēji sastādīts akts ir uzskatāms par spēkā neesošu.
9.5. Par neatļautās vietās, pēc Pasūtītāja norādījuma, novietotiem LK visa veida atbildību, tai skaitā, materiālu, atbildīgs Pasūtītājs.
9.6. No brīža, kad Pakalpojuma sniedzējs ir novietojis LK Pasūtītāja norādītajā vietā un līdz brīdim, kad LK no Pasūtītāja pēc tā pieprasījuma tiek izvests, Pasūtītājs ir pilnā mērā materiāli atbildīgs (pilnā apjomā apmaksā bojātu vai nozaudētu LK vērtību) par viņam novietotā LK bojāšanu vai nozaudēšanu.
9.7. LK bojāšanas vai bojāejas gadījumā tā nomas maksa šī Līguma 1.4.1., 1.4.2.punktā norādītajā apmērā tiek aprēķināta līdz zaudējumu novēršanai.
9.8. Gadījumos, kad Pakalpojuma sniedzējam nogādājot LK pāršķirošanas vietā, LK tiek konstatēti atkritumi, kuri tiek kvalificēti kā neatbilstoša sastāva atkritumi atbilstoši šī Līguma 5.14. punktam, tad fakts tiek fotofiksēts no atkritumu pāršķirošanas vietas pārstāvja puses. Visus izdevumus par šādu neatbilstoša sastāva atkritumu noglabāšanu, vai apsaimniekošanu sedz Pasūtītājs saskaņā ar Pakalpojuma sniedzēja izrakstītu rēķinu, kas pamatojas uz cenu lapu.
9.9. Pakalpojuma sniedzējs, ciktāl tas nav pretrunā ar piemērojamiem tiesību aktiem, tiek atbrīvots no jebkādas atbildības tajos gadījumos, kad zaudējumi rodas tāpēc, ka Pasūtītājs, neņemot vērā Pakalpojuma sniedzēja rekomendācijas un savas saistības, neiepazinās ar šo Līgumu un Privātuma politiku, lai gan šāda iespēja tam tika nodrošināta.
9.10. Gadījumā, ja Pakalpojuma sniedzējs pārkāpj šī Līguma nosacījumus, tas ir atbildīgs par Pasūtītājam radušos kaitējumu vai tiešajiem zaudējumiem, kas radās, kā šī Līguma pārkāpuma paredzamās sekas. Kaitējums vai tiešie zaudējumi tiek uzskatīti par paredzamiem, ja tie ir acīmredzami Pakalpojuma sniedzēja pārkāpuma sekas vai, ja šādu kaitējumu vai tiešos zaudējumus Pakalpojuma sniedzējs un Pasūtītājs apzinājās Līguma slēgšanas brīdī.
9.11. Par šī Līguma pilnīgu vai daļēju nepildīšanu Puses atbild saskaņā ar Līgumu un Latvijas Republikā spēkā esošiem tiesību aktiem.
9.12. Puses tiek atbrīvotas no atbildības par daļēju vai pilnīgu šī Līguma neizpildi, ja šī neizpilde ir radusies pēc Darījuma noslēgšanas nepārvaramas varas un/vai ārkārtēju apstākļu rezultātā, kuru puses nevarēja paredzēt un novērst saprātīgiem līdzekļiem. Pie tādiem ārkārtējiem apstākļiem pieskaitāmi ugunsgrēki, zemestrīces, citas dabas parādības, kara darbība, valsts varas un pārvaldes institūciju darbība un jebkuri citi apstākļi, kas nav pakļauti saprātīgai kontrolei.
 
10. Notikumi ārpus Pakalpojuma sniedzēja kontroles
10.1. Pakalpojuma sniedzējs nebūs atbildīgs par Darījuma un/vai jebkādu saistību saskaņā ar Darījumu nepildīšanu vai izpildes kavēšanu, ja šāda nepildīšana vai kavēšana radās saistībā ar notikumiem ārpus Pakalpojuma sniedzēja kontroles, kā tas ir definēts šī Līguma 10.2.punktā.
10.2. Notikums ārpus Pakalpojuma sniedzēja kontroles nozīmē jebkādas darbības vai notikumu, kuru Pakalpojuma sniedzējs pamatoti nevar kontrolēt.
10.3. Gadījumā, ja notiek notikums ārpus Pakalpojuma sniedzēja kontroles, kas ietekmē pienācīgu Pakalpojuma sniedzēja saistību izpildi saskaņā ar Darījumu:
a) Pakalpojuma sniedzējs nekavējoties informēs Pasūtītāju; un b) Pakalpojuma sniedzēja saistību, kas izriet no Darījuma, izpilde tiks apstādināta un saistību izpildes termiņš tiks pagarināts par termiņu, kas vienāds ar notikuma ārpus Pakalpojuma sniedzēja kontroles ilgumu. Ja notikumi ārpus Pakalpojuma sniedzēja kontroles ietekmē pasūtījuma izpildi Pasūtītājam, Pakalpojuma sniedzējs saskaņos jaunu piegādes datumu pēc Pakalpojuma sniedzēja notikumu ārpus Pakalpojuma sniedzēja kontroles beigām.
 
11. INFORMĀCIJAS SŪTĪŠANA
11.1. Pasūtītājs, lai sazinātos ar Pakalpojuma sniedzēju rakstiski vai gadījumā, ja Līgumā ir paredzēts Pasūtītāja pienākums sazināties ar Pakalpojuma sniedzēju rakstiski, sūta Pakalpojuma sniedzējam e-pastu uz adresi [email protected] vai parasto vēstuli adresētu Pakalpojuma sniedzēja uz juridisko adresi Vietalvas iela 5, Rīga, LV-1009, Latvija. Pakalpojuma sniedzējs rakstiski informēs Pasūtītāju par paziņojuma saņemšanu (parasti ar e-pasta vēstuli).
11.2. Pakalpojuma sniedzējs visus paziņojumus Pasūtītājam sūta uz Pasūtītāja norādīto e-pasta adresi, kā arī telefoniski (LK novietošanas datums).
 
12. PERSONAS DATU APSTRĀDE
12.1. Pasūtītājs informēts, ka Pakalpojuma sniedzējs var apstrādāt Pasūtītāja personas datus šādiem nolūkiem: Pasūtītāja identificēšana; Līguma sagatavošana un izpilde; Pakalpojuma nodrošināšana un administrēšana; maksājumu apstrāde un dokumentu (piem., izziņas un APUS kartes) sagatavošana; citu ar Līguma izpildi saistīto pienākumu izpildes nolūkā.
12.2. Pakalpojuma sniedzējs apstrādā Pasūtītāja personas datus saskaņā ar Privātuma politiku. ‍Informācija, ko sniedz Pasūtītājs vai, kā citādi dara pieejamu Pakalpojuma sniedzējam, tiek glabāta un izmantota saskaņā ar Pakalpojuma sniedzēja Privātuma politiku, kuru Pakalpojuma sniedzējs, pēc saviem ieskatiem, var pārskatīt. Pakalpojuma sniedzēja Privātuma politika atrodama tīmekļa vietnē https://cleanr.lv/verso/privatuma-politika/.
 
13. PATĒRĒTĀJA ATTEIKUMA TIESĪBAS
13.1. Patērētājs var izmantot Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktās atteikuma tiesības un atkāpties no Līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā no tā noslēgšanas.
13.2. Ja atteikuma tiesību termiņa beigas iekrīt brīvdienā, termiņš tiek pagarināts līdz nākamajai darba dienai.
13.3. Pasūtītājam nav tiesības atteikties no pilnībā sniegta Pakalpojuma. Ņemot vēra norādīto, Pasūtītājs veicot Pakalpojuma apmaksu:
piekrīt, ka Pakalpojuma sniegšana tiek uzsākta atteikuma tiesību termiņā, un
apliecina atteikuma tiesību zaudēšanu.
13.4.     Pasūtītājs kā Patērētājs paziņo Pakalpojuma sniedzējam par Darījuma/Pakalpojuma atsaukšanu, atteikuma iesniegumu brīvā formā:
13.4.1.nosūtot uz Pakalpojuma sniedzēja e-pastu [email protected] ja tas parakstīts ar drošu elektronisko parakstu vai
13.4.2.nosūtot uz Pakalpojuma sniedzēja juridisko adresi.
13.5. Pakalpojuma sniedzējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad no Pasūtītāja  saņēmis laikā nosūtītu paziņojumu par atteikšanos no veiktā Pasūtījuma, atmaksā Pasūtītājam  viņa samaksāto naudas summu, uz Pasūtītāja kontu, no kura tika veikts maksājums.
 
14. PIEMĒROJAMIE TIESĪBU AKTI UN STRĪDU IZŠĶIRŠANA
14.1.  Visus jautājumus, kas nav atrunāti Līgumā un/vai nav apspriesti Darījuma noslēgšanas laikā, Puses risina saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
14.2.  Visus strīdus un domstarpības starp Pakalpojuma sniedzēju un Patērētāju par Darījuma izpildi un/vai realizēšanu, kā arī visus jautājumus par Darījuma esamību, spēkā esamību vai izbeigšanu un/vai preču kvalitāti vai citiem trūkumiem, Puses izšķir saskaņā ar MK noteikumos un/vai Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteikto kārtību.
14.2.1.   Patērētājam, kurš uzskata, ka Pakalpojuma sniedzējs ir pārkāpis tā tiesības vai likumīgās intereses saistībā ar Darījuma izpildi, vispirms rakstiski jāvēršas pie Pakalpojuma sniedzēja (izmantojot kontaktinformāciju, kas norādīta šī Līguma preambulā) un jānorāda savas prasības, izņemot gadījumu, kad Patērētājs vērsies tieši tiesā.
14.2.2.   Patērētājs tiesīgs izmantot ārpus tiesas strīda risināšanas iespēju: 
ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process.
14.2.3.   Patērētājs ir tiesīgs iesniegt sūdzību, arī izmantojot strīdu izšķiršanu tiešsaistē: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show.
14.2.4.   Ja Patērētājs nepiekrīt Pakalpojuma sniedzēja lēmumam, tas var vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajā kārtībā.
14.3.  Domstarpību gadījumā jāievēro Līgums, kas ir spēkā Darījuma noslēgšanas brīdī.
 
15. Citi noteikumi
15.1.Pasūtītājs, noslēdzot Darījumu, apliecina, ka ar Līgumu ir iepazinies un tam piekrīt.
15.2. Pakalpojuma sniedzējs patur tiesības vienpusēji:
15.2.1. mainīt Līgumu, atsevišķi neinformējot Pasūtītāju; Darījumu regulē Līgums, kura redakcija bija spēkā Darījuma noslēgšanas brīdī;
15.2.2. izbeigt Darījumu un atteikt turpmāku sadarbību/turpmākus Darījumus un/vai Pasūtījumus, ja Pasūtītājs neievēro šo Līgumu.
15.3. Pakalpojuma sniedzējs nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kas Pasūtītājam var rasties šī Līguma pārkāpšanas rezultātā.
15.4. Visus paziņojumus, vēstules un citus dokumentus Puses viena otrai sūta ierakstīta sūtījuma veidā uz Pušu iesniegtajām adresēm, un tie tiek uzskatīti par paziņotiem 7. dienā pēc to nodošanas pastā. Ja Puse maina savu adresi, citus rekvizītus vai pārstāvjus, tai par to jāpaziņo otrai Pusei 2 (divu) darba dienu laikā.
15.4. Ja kāds no šī Līguma nosacījumiem tiek atzīts par nelikumīgu, nederīgu vai nepiemērojamu, pārējie šī Līguma nosacījumi paliek spēkā un tie tiek piemērojami pilnā apmērā. Jebkurš šī Līguma nosacījums, kas atzīts par nelikumīgu, nederīgu vai nepiemērojamu tikai daļēji vai noteiktā apmērā, paliks spēkā tādā apmērā, kādā tas netika atzīts par nelikumīgu, nederīgu vai nepiemērojamu.
15.5. Ja šajā Līgumā nav norādīts citādi, jebkāda Pakalpojuma sniedzēja kavēšanās, kas ir saistīta ar savu tiesību saskaņā ar šī Līguma izmantošanu, nenozīmē Pasūtītāja atbrīvošanu no saistību izpildes vai atteikšanos no šīm tiesībām, bet atsevišķa vai daļēja jebkuras saistības izpilde vai jebkuras tiesības atsevišķa vai daļēja izmantošana nenozīmē, ka šīs saistības nav jāpilda vai šīs tiesības nevar turpmāk izmantot.
 


[1] atkritumi, kuriem piemīt viena vai vairākas īpašības, kas padara tos bīstamus cilvēka dzīvībai un veselībai, videi, kā  arī personu mantai un kas atbilst atkritumu klasifikatorā noteiktajām bīstamo atkritumu kategorijām. Atkritumu bīstamību nosaka atkritumu sastāvā esošo bīstamo vielu īpašības un to daudzums (skat. Ministru kabineta noteikumi Nr.302 “Noteikumi par atkritumu klasifikatoru un īpašībām, kuras padara atkritumus bīstamus”).