No 2025. gada 1. jūnija par atkritumu apsaimniekošanu Ķekavas novadā rūpēsies SIA “CleanR”, tāpēc pakalpojumu nepārtrauktai nodrošināšanai iedzīvotāji tiek aicināti pārslēgt līgumus līdz šā gada 20. maijam.
“Esošais atkritumu apsaimniekošanas līgums zaudēs spēku 2025. gada 31. maijā. Tāpēc, lai nodrošinātu atkritumu apsaimniekošanas nepārtrauktību, aicinām iedzīvotājus neatlikt jaunā līguma noslēgšanu uz pēdējo brīdi,” informē uzņēmuma “CleanR” valdes priekšsēdētājs Valerijs Stankevičs.
Līgumi ir jāpārslēdz visiem Ķekavas novada “CleanR” klientiem, ieskaitot Baldones pagasta iedzīvotājus.
Ķekavas novada iedzīvotāji varēs turpināt izmantot jau izvietotos atkritumu konteinerus, taču, ja plānotas izmaiņas to atrašanās vietā, par to noteikti ir jāpaziņo līguma slēgšanas vai pārslēgšanas brīdī. Visiem iedzīvotājiem, slēdzot līgumu, būs iespēja pieteikties šķiroto atkritumu konteineriem bez maksas.
“CleanR” Ķekavas novadā nodrošinās nešķirotu sadzīves atkritumu, vieglā iepakojuma (papīra, plastmasas un metāla), stikla iepakojuma un bioloģiski noārdāmo atkritumu apsaimniekošanu. Vieglā iepakojuma un stikla iepakojuma apsaimniekošana tiks nodrošināta bez maksas, bet maksa par bioloģiski noārdāmu atkritumu izvešanu būs par 40% lētāka nekā maksa par sadzīves atkritumu apsaimniekošanu.
Līguma noslēgšanas iespējas
Ērti un ātri pārslēgt esošo līgumu vai noslēgt jaunu var attālināti pašapkalpošanās portālā manai.videi.lv vai mobilajā lietotnē manai.videi.lv.
Līguma sagatavošanu var pieteikt, arī zvanot uz tālruņa numuru 67111001 vai rakstot uz e-pasta adresi [email protected], un tas tiks nosūtīts parakstīšanai uz klienta norādīto adresi kopā ar apmaksātu pasta aploksni. Viens parakstīts līguma eksemplārs jāievieto apmaksātajā aploksnē un jānosūta atpakaļ uz adresi “CleanR”, Vietalvas ielu 5, Rīgā, LV-1009.
Tāpat līguma noslēgšana būs iespējama klātienē no 17. marta līdz 28.aprīlim.
Ķekavas novada pašvaldībā:
Gaismas iela 19, K-9-1, Ķekava, 1.stāva vestibilā.
17.martā – apkalpošanas laiks no 9.00 – 17.00 pārtraukums ( 13.00-13.30)
31.martā – apkalpošanas laiks no 9.00 – 17.00 pārtraukums ( 13.00-13.30)
14.aprīlī – apkalpošanas laiks no 9.00 – 17.00 pārtraukums ( 13.00-13.30)
28.aprīlī – apkalpošanas laiks no 9.00 – 17.00 pārtraukums ( 13.00-13.30)
Uzvaras prospektā 1a, Baloži, Baložu pilsētas pārvaldē, vestibilā.
24.martā – apkalpošanas laiks no 9.00 – 17.00 pārtraukums ( 13.00-13.30)
07.aprīlī – apkalpošanas laiks no 9.00 – 17.00 pārtraukums ( 13.00-13.30)
Pārupes ielā 3, Baldone, Baldones pilsētas pārvaldē, 1.stāvā.
19.martā – apkalpošanas laiks no 9.00 – 17.00 pārtraukums ( 13.00-13.30)
02.aprīlī – apkalpošanas laiks no 9.00 – 17.00 pārtraukums ( 13.00-13.30)
16.aprīlī – apkalpošanas laiks no 9.00 – 17.00 pārtraukums ( 13.00-13.30)
23.aprīlī – apkalpošanas laiks no 9.00 – 17.00 pārtraukums ( 13.00-13.30)
Skolas nami, Daugmale, Daugmales Multifunkcionālajā centrā, 1.stāvā.
26.martā – apkalpošanas laiks no 10.00 – 17.00 pārtraukums ( 13.00-13.30)
09.aprīlī – apkalpošanas laiks no 10.00 – 17.00 pārtraukums ( 13.00-13.30)
30.aprīlī – apkalpošanas laiks no 10.00 – 17.00 pārtraukums ( 13.00-13.30)
Portālā vai mobilajā lietotnē manai.videi.lv klienti var ne tikai noslēgt līgumu, bet arī redzēt aktuālo atkritumu izvešanas grafiku, pieteikt vai atcelt atkritumu izvešanu, pieteikt papildu konteinera uzstādīšanu, saņemt un apmaksāt rēķinus, apskatīt atkritumu izvešanas vēsturi, kā arī pieteikt atgādinājuma saņemšanu par gaidāmo atkritumu izvešanu.
Lai būtu ērtāk pierast pie jaunā atkritumu izvešanas grafika, iedzīvotājiem būs iespēja pieteikties bezmaksas īsziņas atgādinājumu saņemšanai iepriekšējā dienā par ieplānotajām izvešanām vai izmantot paziņojumu saņemšanu mobilajā lietotnē.
Jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar “CleanR” klientu servisu, zvanot pa tālruni 67111001 vai rakstot uz e-pasta adresi [email protected].
Super!