No 2025. gada 1. februāra par atkritumu apsaimniekošanu Ikšķiles pilsētā un Tīnūžu pagastā rūpēsies SIA “CleanR”, tāpēc pakalpojumu nepārtrauktai nodrošināšanai, aicinām pārslēgt līgumus līdz šā gada 20. janvārim.
“Esošais atkritumu apsaimniekošanas līgums ar klientiem zaudēs spēku 2025. gada 31.janvārī. Tāpēc, lai nodrošinātu atkritumu apsaimniekošanas nepārtrauktību, aicinām iedzīvotājus neatlikt jaunā līguma slēgšanu uz pēdējo brīdi,” informē uzņēmuma “CleanR” valdes priekšsēdētājs Valerijs Stankevičs.
Līgumus ir jāpārslēdz visiem Tīnūžu pagasta un Ikšķiles pilsētas “CleanR” klientiem. Savukārt Ogres, Lielvārdes un Ķeguma zonu klientus ar 2025. gada 1. februāri “CleanR” vairs neapkalpos, tāpēc šiem klientiem nepieciešams pārslēgt līgumu ar jaunā iepirkuma ietvaros noteikto apsaimniekotāju. “CleanR” individuāli ir informējis klientus, kurus šīs izmaiņas skars.
Ikšķiles pilsētas un Tīnūžu pagasta iedzīvotāji varēs turpināt izmantot esošos atkritumu konteinerus. Ja klients vēlas mainīt konteineru lokāciju, par to noteikti ir jāziņo līgumu slēgšanas vai pārslēgšanas brīdī. Līdztekus visiem privātmāju un citu īpašumu īpašniekiem, slēdzot līgumu, būs iespēja pieteikties šķirošanas konteineriem bez maksas.
“CleanR” Ikšķiles pilsētā un Tīnūžu pagastā nodrošinās sadzīves atkritumu, vieglā iepakojuma (papīra, plastmasas un metāla), stikla un bioloģiski noārdāmo atkritumu apsaimniekošanu. Vieglā iepakojuma un stikla apsaimniekošana tiks nodrošināta bez maksas, bet maksa par bioloģiski noārdāmu atkritumu izvešanu būs par 40% lētāka kā maksa par sadzīves atkritumu apsaimniekošanu.
Līguma noslēgšanas iespējas
Lai arī turpmāk, Ikšķiles pilsētas un Tīnūžu pagasta iedzīvotāji un uzņēmumi laikus un bez pārtraukuma saņemtu pakalpojumus, aicinām noslēgt jaunu līgumu ar “CleanR”. To var ērti un ātri izdarīt pašapkalpošanās portālā vai mobilajā lietotnē manai.videi.lv. Tādējādi iedzīvotāji ietaupīs laiku, kas pavadīts ceļā, jo līgumu manai.videi.lv var noslēgt attālināti, atrodoties mājās vai birojā.
Līguma sagatavošanu var pieteikt, arī zvanot uz tālruņa numuru 67111001 vai rakstot uz e-pasta adresi [email protected], un tas tiks nosūtīts parakstīšanai uz klienta norādīto adresi kopā ar apmaksātu pasta aploksni. Viens parakstīts līguma eksemplārs jāievieto apmaksātajā aploksnē un jānosūta atpakaļ uz adresi “CleanR”, Vietalvas ielu 5, Rīgā, LV-1009.
Tāpat līguma noslēgšana klātienē no 8. janvāra līdz 12. februārim būs iespējama Ikšķilē Peldu ielā 22. Pieņemšanas laiks:
08. janvārī no plkst.10.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu no 12.00 līdz 12.30)
15. janvārī no plkst.13.00 līdz 19.00
22. janvārī no plkst.10.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu no 12.00 līdz 12.30)
29. janvārī no plkst.13.00 līdz 19.00
5. februārī no plkst.10.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu no 12.00 līdz 12.30)
12. februārī no plkst.13.00 līdz 19.00
Portālā vai mobilajā lietotnē manai.vide.lv klienti var ne tikai noslēgt līgumu, bet arī redzēt aktuālo atkritumu izvešanas grafiku, pieteikt vai atcelt atkritumu izvešanu, pieteikt papildu konteinera uzstādīšanu, saņemt un apmaksāt rēķinus, apskatīt atkritumu izvešanas vēsturi, kā arī pieteikt atgādinājuma saņemšanu par gaidāmo atkritumu izvešanu.
Lai iedzīvotājiem būtu ērtāk pierast pie jaunā atkritumu izvešanas grafika, pirmajā mēnesī “CleanR” sūtīs atgādinājuma īsziņu, kad tuvosies atkritumu izvešana.
Jautājumu gadījumā aicinām sazināties ar “CleanR” klientu servisu, zvanot pa tālruni 67111001 vai rakstot uz e-pasta adresi [email protected].
Super!