AKTUĀLI

"Clean R" paraksta līgumu ar Rīgas domi par pakalpojumu sniegšanu pēc 15. septembra

13.09.2019

Vides pakalpojumu uzņēmums “Clean R” ir noslēdzis rakstisku vienošanos ar Rīgas domi par to, ka pēc 15. septembra turpinās sadzīves atkritumu apsaimniekošanu. Atkritumu izvešana tiks nodrošināta visiem līdzšinējiem "Clean R" klientiem saskaņā ar spēkā esošajiem nosacījumiem. Uzņēmums arī pārņems  SIA "Pilsētvides serviss" juridisko klientu apkalpošanu.

Saskaņā ar panākto vienošanos, "Clean R" sniegs pakalpojumus līdzšinējiem klientiem par spēkā esošo tarifu un esošo maršrutu ietvaros. Tas nozīmē, ka klientiem atkritumi tiks izvesti saskaņā ar iepriekš noteikto grafiku. Ir jāuzsver, ka ar Rīgas domi noslēgts jauns līgums, nevis turpināts iepriekšējais. Tas nozīmē, ka klienti tiks apkalpoti saskaņā ar iepriekšējo kārtību, taču rēķini tiks izrakstīti uz jaunu līgumu pamata.

Šodien ir panākta vienošanās ar Rīgas domi, ka "Clean R" nodrošinās uzņēmuma "Pilsētvides serviss" juridisko klientu apkalpošanu, saglabājot esošos līguma nosacījumus.

Darbs tiks veikts saskaņā ar Ministru kabineta izsludināto ārkārtas situāciju galvaspilsētā un tajā noteiktajā termiņā, taču ne ilgāk, kā līdz 2019. gada 11.decembrim. Šobrīd norisinās darbs, lai sagatavotos pakalpojumu sniegšanai pēc 15.septembra. 

"Mūsu mērķis ir panākt, lai Konkurences padomes piemērotā pagaidu noregulējuma dēļ neciestu mūsu klienti. “Clean R” jau iepriekš ir apliecinājis gatavību turpināt pakalpojuma sniegšanu vairāk kā 65% Rīgas esošo līgumu un tarifu ietvaros un pildīs savu apņemšanos pilnā apmērā. Tomēr pašreizējais pagaidu risinājums ir spēkā tuvākos trīs mēnešus. Mūsu skatījumā šī situācija nedrīkst ieilgt, jo jāapzinās, ka kamēr jautājums par koncesijas līgumu netiks atrisināts, nepieciešamās investīcijas mūsdienīgas sadzīves atkritumu infrastruktūras attīstībā galvaspilsētā kavēsies," skaidro "Clean R" izpilddirektors Valerijs Stankevičs.

Ar Rīgas domi noslēgtais līgums paredz, ka “Clean R” veiks nepieciešamos grozījumus savā atkritumu apsaimniekošanas atļaujā un saskaņos tos ar Valsts vides dienestu, lai Rīgā varētu turpināt sniegt pakalpojumus pilnā apmērā un saskaņā ar ārkārtas stāvokļa nosacījumiem
Ņemot vērā to, ka būtiski ir pieaudzis iedzīvotāju un uzņēmēju jautājumu skaits par situāciju Rīgā atkritumu apsaimniekošanas jomā – “Clean R” nodrošinās klientu apkalpošanu un konsultēšanu arī 14. un 15. septembrī. Aicinām sazināties ar mūsu Jautājumu un neskaidrību gadījumā aicinām sazināties ar „Clean R” Klientu centru pa tālruni 67111001 vai sūtot e-pastu kc@cleanr.lv.

Par "Clean R"
“Clean R” ar vairāk kā 1300 darbiniekiem, plašāko reģionā pieejamo vides pakalpojumu klāstu un 50 000 klientu ir vides pakalpojumu nozares līderis Latvijā. Kopš 2014. gada Clean R ir 100% Latvijas kapitāla kompānija. Uzņēmums nodrošina sadzīves atkritumu apsaimniekošanu vairāk kā 60% Rīgas tirgus.