AKTUĀLI

Rīgas iedzīvotāji par sadzīves atkritumu apsaimniekošanu septembrī saņems 2 rēķinus

10.10.2019

Vides pakalpojumu uzņēmums “Clean R” aicina savus klientus Rīgā vērst uzmanību uz to, ka par sadzīves atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumiem septembrī, klienti saņems divus rēķinus. Abi ir pamatoti un abi rēķini ir jāapmaksā.

Izmaiņas ir saistītas ar sadzīves atkritumu apsaimniekošanas situāciju, kas septembrī izveidojās Rīgā. Viens no rēķiniem ir par pakalpojumiem, kas sniegti no 1. līdz 14. septembrim. Savukārt, otrs no 15. septembra līdz mēneša beigām, kad Rīgas atkritumu apsaimniekošana darbojās ārkārtas režīmā. Rēķinu summas var sakrist, atšķirīgi ir rēķinu numuri (rēķina summa atkarīga no tā cik atkritumu izvešanas rēķinā norādītajā periodā veiktas).

Divus rēķinus “Clean R” klienti saņems tikai par pakalpojumiem septembrī. Par iespējamajām izmaiņām pakalpojuma sniegšanā un norēķinos turpmāk, klientus informēsim. Lūdzam klientus būt vērīgiem, apmaksāt abus rēķinus par pakalpojumiem 2019. gada septembrī. Pateicamies par sapratni! 

Atgādinām, ka saskaņā ar Ministru kabineta 10.09.2019. izsludināto ārkārtējo stāvokli atkritumu apsaimniekošanā Rīgā un noslēgto vienošanos ar Rīgas domi – Clean R turpina nodrošināt atkritumu izvešanu arī pēc 14.09.2019 uz pagaidu līguma pamata. Rēķins par pagaidu līgumā nodrošinātajiem pakalpojumiem tiks piestādīts katra mēneša beigās, līdz citiem lēmumiem attiecībā uz pagaidu noregulējumu atkritumu apsaimniekošanā Rīgā.

Par "Clean R"
Latvijas vides pakalpojumu uzņēmums "Clean R" ir nozares līderis, kurš dibināts pirms 75 gadiem. "Clean R ir nodarbināti vairāk nekā 1300 darbinieku, un tas sniedz plašāko vides pakalpojumu klāstu vairāk nekā 50 000 klientu visā Latvijā. Klientiem tiek piedāvāti 40 pakalpojumi atkritumu apsaimniekošanas, īpašumu uzturēšanas, telpu un ēkām piegulošo teritoriju uzkopšanas un labiekārtošanas jomās, kā arī ceļu un koplietošanas teritoriju tīrīšana.