CleanR Grupa attīsta vienotu klientu apkalpošanas platformu MANAI VIDEI — tagad arī viedtālruņos

26.10.2022

Kā ziņots, CleanR Grupa, pilnveidojot korporatīvās pārvaldības modeli, apvienos vairākus uzņēmumus, nodalot specifiskas biznesa jomas atsevišķos uzņēmumos. Turpmāk arī grupas uzņēmuma “CleanR” klienti varēs piekļūt plašākam pakalpojumu klāstam vienotajā klientu apkalpošanas platformā MANAI VIDEI, kas līdz šim darbojās ar nosaukumu Mans CleanR. Attīstot klientu apkalpošanas funkcijas, grupas vienotā platforma turpmāk būs pieejama arī viedtālruņos — mobilajā lietotnē MANAI VIDEI. Portāla funkcionalitāte un klientu datu apstrādes standarti tiks uzturēti nemainīgi augstā līmenī.

CleanR Klientu apkalpošanas departamenta vadītājs Reinis Zarāns akcentē, ka patreiz turpinās darbs arī pie pašapkalpošanās portālā pieejamo pakalpojumu klāsta paplašināšanas, paredzot iespējas portālā un mobilajā aplikācijā pārvaldīt ne vien sadzīves atkritumu apsaimniekošanas, bet arī citu AS “CleanR Grupa” uzņēmumu pakalpojumus būvniecības atkritumu apsaimniekošanā un citās jomās. Tādēļ, sākot darbu arī mobilajā vidē, kurā klientiem pieejama ērti lietojama aplikācija, portāla vizuālais skats ir ieguvis AS “CleanR Grupa” korporatīvās krāsas un stilu.

Reinis Zarāns uzsver, ka gan portāla interneta versija, gan arī mobilā lietotne tālruņos saglabā lietojamības ērtumu un augstus datu apstrādes drošības standartus. Pētījumi liecina, ka dažādu sadzīves jautājumu risināšanā mobilais tālrunis aizvien vairāk “izkonkurē” datoru, tādēļ aplikācija MANAI VIDEI daudziem kļūs par ērtāko risinājumu savu vides pakalpojumu pārvaldīšanai. Ikviens klients mobilo lietotni MANAI VIDEI var bez maksas lejupielādēt Google Play, App Store un citos lietotņu veikalos.

“Portāla funkcionalitāti atzinīgi novērtējuši tūkstošiem uzņēmuma klientu, kuri uzteic ērtības un vieglumu, ar kādu ikviens var pārvaldīt savus pakalpojumus. Vairums klientu neslēpj — portāls palīdz ietaupīt laiku, kas citkārt būtu bijis jātērē zvaniem vai e-pastu rakstīšanai. Dati liecina, ka šobrīd portālu kā savu ikdienas rīku CleanR sniegto vides pakalpojumu pārvaldībai ikdienā izmanto vairāk nekā 60 % klientu. Mēs esam pārliecināti, ka, piedāvājot ērti lietojamu mobilo aplikāciju MANAI VIDEI, to klientu skaits, kas novērtēs un izmantos pašapkalpošanās iespējas e-vidē būtiski palielināsies. Ticam, ka, domājot par veidu kā savu vidi pilnveidot, klienti vispirms dosies uz pašapkalpošanās portālu vai vēl labāk — paņems tālruni un vajadzīgās darbības ērti veiks mobilajā lietotnē MANAI VIDEI,” tā Reinis Zarāns.

Aplikācija MANAI VIDEI ir ērtākais risinājums, kā saņemt atgādinājumus par atkritumu izvešanas dienu un nepieciešamību izstumt konteineru, kā arī sev ērtā laikā un vietā veikt izmaiņas atkritumu izvešanas grafikā, pasūtīt jaunus pakalpojumus, apskatīt un apmaksāt rēķinus un veikt citas darbības.

https://manai.videi.lv/login

CleanR turpina veikt būtiskas investīcijas digitālo risinājumu ieviešanā un paplašināšanā, kas uzņēmumam ļauj kāpināt pakalpojuma nodrošināšanas efektivitāti. Būtiski, ka digitālo rīku attīstība un ērta lietojamība, palielina arī klientu apmierinātību ar saņemtajiem pakalpojumiem.

Turpinās darbs, lai pašapkalpošanās portālā un mobilajā aplikācijā MANAI VIDEI drīzumā būtu pieejami arī jauni, ērti lietojami pakalpojumi.