“Apeirons” palīdz veidot “Clean R” klientu apkalpošanas centru ērtāku cilvēkiem ar invaliditāti

15.09.2021

Lai arī arvien vairāk klientu izvēlas pieteikt jaunus pakalpojumus, veikt izmaiņas atkritumu konteineru skaitā, to izvešanas biežumā vai dienā, kā ērti risināt citus aktuālos jautājumus pašapkalpošanās portālā mans.cleanr.lv, vides pakalpojumu uzņēmums “Clean R” turpina uzlabot arī klātienes klientu apkalpošanu. Tāpēc uzņēmums konsultējās ar invalīdu un viņu draugu apvienības “Apeirons” valdes locekli Ivaru Balodi un vides pieejamības ekspertu Jurģi Briedi. Tikšanās mērķis bija saņemt ieteikumus, lai gaidāmajā remontā “Clean R” centrālajā birojā un klientu apkalpošanas centrā, Vietalvas ielā 5, iestrādātu risinājumus, kas padarītu to vēl ērtāku un pieejamāks ikvienam – arī cilvēkiem ar redzes, dzirdes, kustību vai citu invaliditāti.

“Mums ir svarīgi būt pieejamiem ikvienam klientam. Arī kā darba devējs esam atvērti dažādībai un iekļaujošam kolektīvam. Uzlabojumi klientu apkalpošanas centros būs ieguvums gan mums pašiem un potenciālajiem darbiniekiem, gan arī mūsu klientiem,” piebilst Zane Auziņa, “Clean R” sabiedrisko attiecību un mārketinga vadītāja. “Pēc uzlabojumiem, kurus veiksim jau tuvāko mēnešu laikā, un Covid-19 ierobežojumu atcelšanas klientu apkalpošanas centrs būs vēl ērtāks, pieejamāks un patīkamāks.”

Pēc rūpīgas izpētes secināts, ka, lai arī “Clean R” jau ir izpildījis virkni prasību pieejamas vides nodrošināšanai, ir iespējams spert soli tālāk. Piemēram, klientu apkalpošanas zonā ieteicams ieviest krēslus ar rokturu balstiem, kas būs noderīgi gan cilvēkiem ar ierobežotu kustības brīvību, gan arī vecāka gadagājuma apmeklētājiem. Pēc “Apeirons” ieteikuma stikla durvis plānots aplīmēt ar uzlīmēm, lai nemulsinātu cilvēkus ar redzes traucējumiem, kā arī ir rekomendēts ieviest tā saucamās akustiskās cilpas sistēmu, kas būtiski uzlabos saziņas kvalitāti ar klientiem, kuriem ir dzirdes traucējumi.

Invalīdu un viņu draugu apvienības “Apeirons” valdes loceklis Ivars Balodis atzinīgi novērtē “Clean R” ieinteresētību kļūt pieejamākiem un aicina šim piemēram sekot arī citus:

“Mūsu interese ir gādāt par ikvienam cilvēkam pieejamu vidi, tādēļ ar prieku atsaucāmies “Clean R” aicinājumam izvērtēt uzņēmuma telpu pieejamību invalīdiem. Jāatzīst, kopumā situācija birojā bija laba, taču pamanījām arī vēl uzlabojamus momentus, par kuriem būtu vērts padomāt remontējot telpas. Varam vien aicināt arī citus uzņēmumus sekot “Clean R” piemēram un gādāt par savu telpu pieejamību.”