AKTUĀLI

​Tagad vēl plašākas sadzīves atkritumu apsaimniekošanas pakalpojuma rēķinu apmaksas iespējas

09.06.2016

Turpmāk rēķinu par sadzīves atkritumu izvešanu, ja rēķins saņemts pa pastu, var apmaksāt tuvākajā bankas Citadele, Norvik Bankas filiālē, Latvijas Pasta nodaļā, Narvesen vai Maxima tirdzniecības vietās visā Latvijā. Uz rēķina ir svītru kods, kas ļaus veikt rēķinu apmaksu par zemāku komisijas maksu kā iepriekš. Minētajās vietās rēķinus iespējams apmaksāt gan skaidrā naudā, gan ar bankas karti.


Rēķinu iespējams saņemt e-pastā

Rūpējoties par dabas resursu racionālu izmantošanu, Clean R aicina klientus izmantot iespēju saņemt rēķinu e-pastā. Pieteikšanās elektroniskā rēķina saņemšanai ir vienkārša – Clean R mājas lapā jāizpilda vienkārša forma. Pieteikties rēķina saņemšanai elektroniski arī iespējams, rakstot e-pastu Klientu centram kc@cleanr.lv vai zvanot uz tālr.: 67111001. Klientu centrā jāvēršas arī tad, ja nepieciešama papildu informācija par rēķinu, radušās pretenzijas par tā saturu, rēķins nav saņemts vai arī nepieciešams veikt izmaiņas atkritumu izvešanas grafikā.


Pareiza rēķina apmaksa

Rēķinu par Clean R sniegtajiem sadzīves atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumiem klienti saņem līdz tekošā mēneša 8. datumam. Tā apmaksas termiņš ir norādīts rēķinā – vairumā gadījumu to var apmaksāt 15 vai 30 kalendāro dienu laikā. Veicot rēķina apmaksu, lūdzam norādīt rēķina numuru, kas palīdzēs atpazīt veikto maksājumu. Aicinām klientus būt atbildīgiem un nekavēt samaksas termiņu, lai neuzkrātu soda procentus par savlaicīgi neapmaksātu rēķinu.


Vairāk par rēķina saņemšanas un apmaksas iespējām varat uzzināt sadaļā “Biežāk uzdotie jautājumi”.