Kāpēc par neizliktu konteineru es maksāju kā par pilnu un izvestu. Ko darīt, lai par to nebūtu jāmaksā?

Sadzīves atkritumi

Pakalpojuma līgumā ir atrunāta kārtība par šādiem pārkāpumiem. Clean R apkalpošanu veic atbilstoši grafikam un tērē resursus pakalpojuma nodrošināšanai. Ja konteiners nav izlikts, tā ir klienta atbildība. 

Lai izvairītos no šādām situācijām, aicinām konteinerus izstumt iepriekšējās dienas vakarā. Ja atkritumu izvešana nav nepieciešama saskaņā ar izvešanas grafikā noteikto, vismaz dienu pirms plānotā grafika līdz plkst. 12:30 – par to ir jāinformē Clean R klientu centrs. To var arī ātri un ērti izdarīt E-pakalpojumos, kuriem var piekļūt autorizējoties mājaslapas sadaļā Mans konts.

Izmaiņu gadījumā gan jāņem vēra arī katrā pašvaldībā saistošajos noteikumos noteiktās minimālās atkritumu apkalpošanas reizes. Ja klientam jau šobrīd līgumā ir izvēlēts minimālais apkalpošanas grafiks, izvešanu ir iespējams tikai pārcelt uz citu iespējami tuvāko dienu.

Vai saņēmi atbildi uz savu jautājumu?

Mūsu klientu apkalpošanas centrs sniegs tev atbildes uz interesējošajiem jautājumiem.